Cerita yang membuatkan korang hilang mengantuk

Cium

Mau mesra cium bibir,
Mau enak cium dekat dada,
Mau nikmat cium di bawah pusat,
Mau lebih panas?
Turun Lagi Lebih ke Bawah… ..Cium Tuh Tar Jalan Raya !!!

Susu

Kata ayam pada lembu : Manusia itu kejam, Aku makan beras sikit aja dah
diusir !!
Kata lembu : Elo.. tu masih dikira baik, tetekku tiap hari
diraba-raba, diramas-ramas, dipicit-picit, tapi kawinnya tidak!!!

Tertipu

Jika kau jadi bunga aku rela jadi kupu-kupu.
Jika kau siang, aku rela jadi matahari
Jika kau samudera aku rela jadi ikan
Jika kau jadi monyet,
aku RELA, SUNGGUH, SUMPAH AKU RELA !!! SWEARRR…
Bercumbu Minah, yang telah lama tinggal di kota pulang ke kampung dan bertemu pujaan
hatinya, Mamat yang berprofesi sebagai petani.

Suatu senja, ketika tengah jalan2 dan menikmati pemandangan desa, mereka
melihat 2 ekor kerbau saling menggesek-gesekkan hidung dan… ..

Kerana lama memendam rindu, Mamat berkata dengan nada memancing, ” Rasanya
saya jadi ingin juga melakukannya, ” sambil memandang Minah mesra.

“Silakan saja,” balas Minah ” kan kerbau2 tu milikmu.”

Nak Kena Sumbat

Suatu ketika mandilah seorang lelaki di air terjun nan indah … ..
Mandilah dia dengan menanggalkan semua pakaiannya ..
dan berkecipak-cipuk bermain dengan air … .
dari jarak kejauhan datanglah seorang Nyah berjalan dan
mendekat, mengintip lelaki tersebut yang sedang mandi …

si Nyah menikmatinya … .
dan … OOOPPPS !!!! si Nyah memijak ranting … “KKKRRRIIIIIEEEEK”
si lelaki terperenjat !!!

Lelaki : SIAPA TU??

Nyah : ( diam saja … takut ketahuan )… .

kerana tidak ada yang menjawab si Lelaki melanjutkan mandinya, tetapi si
Nyah kemalangan, dia jatuh terpeleset ,

“GUUUBRAAK”

Lelaki : SIAPA LAGI TU? CEPAT NGAKU!!!! KALO TAK… NANTI KALO WA DAPAT…
.. WA SUMBAT PAKAI BARANG WA NI!!!!

Nyah : ( girang … dan menampakan mukanya sambil bergaya seperti biasanya
seorang Nyah ) … . JANJI YA … ..!!!!!!!

KES TAK BERTEGUR SAPA

Terjadi satu hari sepasang suami isteri ni berselisih faham… dan tak
bertegur sapa.. Si suami ni nak bangun pagi pada esoknya.. tak tau macam
mana nak bagitau isteri supaya kejutkan dia pagi esoknya..Si suami ni dapat
idea..lalu dia tulis satu nota

“KEJUTKAN ABANG!! PUKUL 6.30 PAGI ESOK”

Esoknya si suami ni terlewat bangun… dia nak marah pun ada …. nak ketawa

pun ada kat isterinya. Nak tahu kenapa?… si suami ni terjumpala nota

“BANG!! BANG!! BANGUN BANG! DAH PUKUL 6.30 PAGI”

Muntah

Seorang gadis kecil merasa badannya lemah dan sakit ketika dia berada di
pasaraya bersama ibunya.
“Mama,” kata gadis kecil itu.. “Bolehkan kita balik sekarang?”
“Tidak,” jawab ibunya.
“Ma, saya rasa hendak muntah!” kata gadis kecil itu.
“Keluarlah, pergi ke tandas di tingkat atas… ”
Setelah kira-kira 20 saat, gadis kecil itu kembali ke tempat duduknya.
“Sudah selesai?” tanya ibunya.
“Ya.”
“cepatnya?”
“Saya tidak pergi ke tingkat atas.. Ma,” kata anaknya lalu menyambung..
“Kat tepi tu ada sebuah kotak derma… disitu tertulis “UNTUK ORANG YANG
SAKIT”

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s


%d bloggers like this: